یادگاری

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

یادگاری

یه آدمایی هستن که وقتی برای بار اول میبینیشون ، عجیب باهاشون احساس نزدیکی می کنی آدمایی که نه تو گذشتت بودن ، نه مطمئنی که تو آینده ات باشن ،

ولی به احوالت یه رنگ تازه می زنن . آدمایی که خیلی معمولین ، ولی لحظه های تکراری زندگیت رو خاص می کنن آدمایی که می شه روزی چند بار بهشون گفت : خیلی خوبه که هستی آدمایی که دقیقا نمیدونی چه حسی نسبت بهشون داری ،

ولی وقتی میرن انگار یه جزئی از وجودت رو با خودشون میبرن .

این آدما اومدن و رفتنشون شبیه تغییر فصل هاست ،

تازه و دلگیر و خاطره انگیز ......

این آدما یادگارین.........



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت12:19---3 فروردين 1395
من بركه اي آرام بودم
تو كودكي بازيگوش
يك سنگ پراندي رفتي
يك عمر آشفته شد حالم
............................. ...
سلام عیدت مبارک
پاسخ:سلام.عید شمت هم مبارک


مهرزاد
ساعت9:42---28 اسفند 1394
ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﻘـﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ

ﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻦ ﻭ ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺸﻦ...!!!
........................................................ ............. . ........ . ..
سلام.حالتون خوله؟امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه .
پاسخ:سلام ممنون .مگه شما یادی از ما کنی


مهرزاد
ساعت12:12---21 اسفند 1394
حسادت میکنم ..... به صــــــــــــــــــدای رعــــــــــــــــــــــد و برق .آسمــــــــــــــــــــــــان چـــه راحت دردش را فریــــــــــــــاد میزنــــــــــد...................,,,........ ..................................................سلام .خوبی؟من از بس تو وب لوکس بلاگم کسی تحویلم نگرفت برگشتم وب میهن بلاگم .با همین ادرسی که برات کامنت گذاشتم لینکم کن و خبرم بده ..هنوز وبت تو لینکای هر دو تا وبم هست.اگه با این آدرس لینکم که هیچی اگه نیستم و تمایل داشتی لینکم کن و بهم خبر بده.وب فعالم همین وب میهن بلاگمه فقط همینو لینک کنی کافیه .ممنون میشم اگه هم نمیخوای هم بهم بگو.منتظرتم.بای
پاسخ:سلام ممنون .لینکت کردم


مهرزاد
ساعت21:31---15 اسفند 1394
تمام قند های دلم را
برای کسی آب کردم
که همیشه چایش را
تلخ میخورد
==================
سلام حال شما؟ ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام هههعععییییی


مهرزاد
ساعت22:31---17 بهمن 1394
کسی غرور گرگ را درک نکرد

مردم عاشق سگهایی هستند که

به پایشان می افتند

و دم تکان میدهند.


مهرزاد
ساعت19:53---25 دی 1394
♣️ﮔـﺮﮔـﻬـا ﺭا ﺭاﻡ ﮐـﺮﺩﯾـﻢ ♣️

♛ﺗـا ﺳـﮓ ﺷـﻮﻧـﺪ♛

♚ول‍ــی ﺣـﻮاﺳـﻤـاﻥ♚

✠ﺑـﻪ ﮔـﻮﺳـﻔـﻨـﺪ ﻫـا ﻧـﺒـﻮﺩ ڪ‍ہ✠

✘ﺑـﺮاﯼ ﺧـﻮﺩ ﮔـﺮﮔـﯽ ﺷـﺪﻩ ب‍ــودﻧــﺪ ...✘


مهرزاد
ساعت18:21---15 دی 1394
گلویم را همان بره ای برید که

عمری برای محافظت از او گرگ ها مرا دریدند


آریـوبـرزن
ساعت17:05---22 آبان 1394
زندگــﮯ يعنــﮯ چه؟ يعنــﮯ آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن

جامه ــﮯ زيبا بر اندام "شرف" آراستن
غير لفظ آدمــﮯ " معنا ــﮯ آدم " داشتن

قطره ــﮯ اشكـﮯبه شبها ــﮯ عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن

نيمشب ها گردشــﮯ مستانه در باغ نياز
پاكــﮯعيســﮯ گزيدن عطر مريم داشتن

با صفا ــﮯ دل ستردن اشك بــﮯتاب يتيم
در مقام كعبه چشمــﮯ هم به زمزم داشتن

تا برآيد عطر مستــﮯ از دل جام نشاط
در گلاب شادمانــﮯ شربت غم داشتن

مهتر رمز بزرگــﮯ در بشر دانــﮯ كه چيست؟
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن

مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگــﮯ پیکار نیست

سهم ما چون دامنــﮯ گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست

آب و رنگ زندگــﮯ زیباست در قصر خیال
جلوه ــﮯاین نقش جز بر پرده ــﮯ پندار نیست

با نسیم عشق باغ زندگــﮯ را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

__مهد ــﮯ سهیلــﮯ __


مهرزاد
ساعت22:16---18 مهر 1394
آنکس که بهشتِ زندگی را برایت جهنم کرده
مجبور است متقاعدت کند که:
«بهشت جای دیگری است»



مهرزاد
ساعت20:15---7 مهر 1394
تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم …


مهرزاد
ساعت18:13---27 شهريور 1394
شنیده ام
موی بلند
زنان عاشق را زیباتر می کند
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها
به آغوش تنهایی من نمی چسبد



mehrzad
ساعت20:38---26 شهريور 1394
با هم قدم می زدیم. به رودخانه رسیدیم.من پل شدم تو به آنسو رفتی..............................به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست. گناهش پای کسی که دل مرا شکست.-..............................سلام همبلاگی عزیز و .محترمم.آخه تو کجایی چرا رخ نمی نمایی؟از اون کامنتای خوشگلت ما رو محروم می نمایی؟
پاسخ:سلام .از اینکه خبر میگیرید متشکرم متاسفانه بعلت مشغله زندگی مدتیه سر نزدم نظر لطف شماست


آریـوبـرزن
ساعت20:03---14 خرداد 1394
گفتم به مـهد ـﮯ بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم


مهرزاد
ساعت12:37---7 فروردين 1394
تو پنداری همان قوی سپیدی که در دریای قلبم آرمیدی . به آنی که به دریا باز گردی
نمیدانی که با دریا چه کردی !!!
تو قویی ........
لیک ................
آن دریا کویر است.
---------------------------------------
سلام. سال نو مبارک.
امیدوارم به همه آرزوهات برسی .

پاسخ:سلام ممنون مهرزاد همین طور شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 17 اسفند 1393برچسب:, ساعت 17:43 توسط سروش،سحر