گاهی

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

گاهی

گاهی یک عکس یه تصویر
چنان خاطراتت را بیدارمیکند
چنان تنهاییت را به صورتت میکوبد
که دیوانه می شوی
 گریه امانت نمی دهد
دلتنگی قلبت را به درد می آورد 
ازخدا میخواهی فقط یک لحظه به عقب برگردی
اما بیفایده است بیفایده 
بهتراست بروی بخوابی
شاید خوابش را دیدی
شاید آنجا به آرامش برسی

+ چن شبه همش خوابشو میبینم فک میکردم آروم میشم اما بیقرارمیشم

+174 روز شد که ندیدمش

 



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت20:23---20 شهريور 1393
آپم خانومی.بیا اونور یکم بخند
پاسخ:چشم عزیزم


شیما
ساعت5:51---19 شهريور 1393
نمی دانم چرا!!؟؟
این روزهادر جواب هرکه از حالم میپرسد
تا میگویم خوبم
چشمانم خیس میشود...

ممنون ک بهم سر زدی
پاسخ:فدات


شیما
ساعت15:26---13 شهريور 1393
سلاااااام. فکر میکردم دیگه نمیای ولی الان میبینم نظرارو تایید میکنی....
ب منم سر بزن عجیجم
پاسخ:آره میام اما گاهی دیر سر میزنم چشم


فاطمه
ساعت16:04---28 مرداد 1393
جراح و تعمیرکار





روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش آن را به تعمیرگاهی برد!

تعمیرکار بعد از تعمیر به جراح گفت: من تمام اجزا ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را کامل باز می کنم و تعمیر میکنم! در حقیقت من آن را زنده می کنم! حال چطور درآمد سالانه ی من یک صدم شما هم نیست؟!

جراح نگاهی به تعمیرکار انداخت و گفت : اگر می خواهی درآمدت ۱۰۰برابر من شود اینبار سعی کن زمانی که موتور در حال کار است آن را تعمیر کنی!


پاسخ:ممنون خیلی جالب بود


فاطمه
ساعت13:07---19 مرداد 1393

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#


فاطمه
ساعت11:59---18 مرداد 1393

______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
______________&&&
_______________&&&&
پاسخ:فدات عزیزم


فاطمه
ساعت22:13---16 مرداد 1393
سلام
مرسی ابجی بازن بیا وبم خوشحال میشم
پاسخ:سلام خواهش میکنم چشم:)


reza
ساعت23:49---12 مرداد 1393
به سلامتی سیگار که میدونم حداقل میدونم از کسی لب نگرفته.دودش کم رنگه اما همیشه یه رنگه.به سلامتیش که بهم یاد داد نتیجه ی سوخت و ساختن زیر پا له شدنه
پاسخ:هععععععععععععییی


مجید
ساعت6:28---12 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند


مجید
ساعت6:27---12 مرداد 1393
چنیـ__ـن گفـ__ـت زرتشـ__ـت:

عاشـ__ـق عاشقـ__ـی باش و

دوسـ__ـت داشتـ__ـن را دوسـ__ـت بـ__ـدار

از تنفـ__ـر متنفـ__ـر باش،

به مهـ__ـربـ__ـانی مهـ__ـر بورز،

با آشتـ__ـی آشتـ__ـی کن و

از جـ__ـدایـ__ـی جـ__ـدا باش


reza
ساعت22:45---7 مرداد 1393
گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …

پاسخ:ممنون زیبا بود


مجید
ساعت4:47---6 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم
من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم

من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران
بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم

روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم
شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم

ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش
من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم

ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے
از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم

تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست
من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم

من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه
دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم

من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟
من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم

روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام
باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم

پاسخ:وای ممنون خیلی زیبا بود


شیما
ساعت11:49---4 مرداد 1393
عسیسم سایتم داره مسدود میشه.فعلا آدرسشو عوض کردم.اگه فکربهتری داری بگو.
www.ghabe-khali.loxblog.com
پاسخ:]چرا آخه مسدود بشه :(


شيما
ساعت23:06---1 مرداد 1393
اووووومدم
جاي خالي من كجاست????
پاسخ:خوش اومدی جای خالیت اینجا تو قلبم:P


مجید
ساعت3:25---1 مرداد 1393
گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

بیشتر وقت غروب

آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

اذان בر پیش است

من وضو خواهم ساخت

از خـב ا خواهم خواست که

تو تنها نشو ـﮯ و

בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב
پاسخ:ممنون


پیروز
ساعت18:59---31 تير 1393
امیدوارم ببینیش ک از این ناراحتی ودلتنگی و....در بیای
پاسخ:امیدوارم


مجید
ساعت21:40---29 تير 1393
پیــش از مــن و تــــو بســیار،

بــوבِند و نقــش بســتنـבِ

בِیــوارِ زنــבِگـے را زینگونه یــاבِگـــــــاران

وین نغــمه ـے محبت

بعـבِ از مــن و تــــو مانَـבِ

تا בِر زمــانه باقیــست آوازِ بــاבِ و بــــــاران
پاسخ:ممنون زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 28 تير 1393برچسب:, ساعت 22:50 توسط سروش،سحر