انسان

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

انسان

انسان در حال گریه کردن به دنیا می آید

و

زمانی که به اندازه ی کافی گریه کرد

از دنیا میرود

 



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت22:15---21 شهريور 1393
فقط کسانی که زیاد گریه کرده اند می توانند
ارزش زیبایی های زندگی را درک کنند
و از ته دل بخندند.گریه کردن آسان است ،
اما خندیدن بسیار سخت.
این حقیقت را خیلی زود می فهمی…
ممنون از حضورت .در آشپزی حریف میطلبم بسم الله
پاسخ:آره قبول دارم خندیدنی که دلتم بخنده سخته آشپزی من حرف نداره،آشپزی شما هم خوبه من حاضرم بسم الله


شهرام
ساعت15:50---20 شهريور 1393
چی میشد اگه واقعیت هات رو خودت می ساختی
و افکارت تبدیل به اتفاقات
و رویدادهای زندگیت می شدند !
اگه این طوری بود ،
پنج دقیقه ی آینده چه کارهایی انجام میدادی ؟
پنج روز آینده چی ؟
جا نزن
دوباره شروع کن …
پاسخ:ممنون زیبا بود


pirooz
ساعت0:40---3 شهريور 1393
بزرگترین بی عدالتی دنیا زمانی ست، که هنوز عاشق کسی باشی ک دیگر نیست....!!
پاسخ:آره ههههههعععععععععععی


فاطمه
ساعت20:08---15 مرداد 1393
عجب وب توپی داری به وبم بیا خواستی تبادل لینک کنی هستم
پاسخ:ممنون .با تبادل لینک موافقم


pirooz
ساعت14:58---13 مرداد 1393
بزرگترین بی عدالتی دنیا زمانی ست، که هنوز عاشق کسی باشی ک دیگر نیست....!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 28 تير 1393برچسب:, ساعت 22:9 توسط سروش،سحر