فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

 

وقت هایی هست که جز ...

                                       به بودنت...

                   دلم رضایت نمی دهد....

                                 ازکجا"تو"بیاورم...



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت4:24---27 تير 1393
زنـבگے یـک پاבاش است،



نه یک مکافات!!!



فرصتےست کوتاه تا ببالے،بیابے،



بـבانے،بینـבیشے،بفهمے و زیبا بنگرے...



و בر نهایت בر خاطره ها بمانے...
پاسخ:واقعا


مجید
ساعت19:00---24 تير 1393
شب روزت همه شاد

دلت از غم آزاد

همه ایام به کام

و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون

همچو گنجشک به هر بام و درخت

بنشینـﮯ خندان

و سبکبال تر از برگ درخت

در هوا رقص کنان

مشق پرواز کنـﮯ سو ـﮯ سپیدار بلند

و ز تو نغمه مستـﮯ آید ...

لحظه هایت چون قند

روزگارت لبخند

هفته هایت پر مهر

هر کجایـﮯ که قدم بگذارـﮯ

همه از کینه تهـﮯ

همه از قهر و عداوت خالـﮯ

همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جارـﮯ ...

و تو با یاد خداوند بزرگ

به سلامت ببرـﮯ راه به پیش...
پاسخ:ممنون زیبا بود


مجید
ساعت3:36---23 تير 1393
امروز کســے گفت به من :

تو چقدر تنهایــے ؟

گفتمش در پاسخ :

تو چقدر نادانــے !

تن من گر تنهاست ، دل من با دلهاست !

دوستانــے دارم همه از جنس بلور که دعایم گویند و دعاشان گویم ...

یادشان در دل من
قلبشان منزل من !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 20 تير 1393برچسب:, ساعت 16:0 توسط سروش،سحر