فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

شهامت می‌خواهد
دوست داشتن کسی که
هیچ وقت
هیچ زمان
سهم تو نخواهد شد



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت11:36---12 فروردين 1395
از سگ کمتر است
کسی که به وفایش
اعتباری نیست....

قلاده اش را باز کن تا برود...
........................................ ..
سلام.وقت بخیر.شرمنده لبنکت به دلیل فعال نبودنت موقتا حذف شد .برگشتی نت خبرم کن.منتظرتم.
پاسخ:سلام متشکرم .اشگالی نداره.باشه


مهرزاد
ساعت14:51---8 آبان 1394
تنهایــــــی یعنــــــــــــــــــی ....

هنوزمـــ سعی می کنی از تو رفتارش و حرفاش

یه نکته ای پیدا کنی ، که به خودت تــَلقین کُنی

داره به تو فـــــــــــــــکر می کنه...



مهرزاد
ساعت21:58---7 شهريور 1394
نمیدانم چگونه گم شد.....

در شهری که تمام خیابانهایش را، باهم قدم زدیم...
===========================
سلام
سلام


مهرزاد
ساعت20:45---7 شهريور 1394
نمیدانم چگونه گم شد.....

در شهری که تمام خیابانهایش را، باهم قدم زدیم....


مهرزاد
ساعت22:27---28 تير 1394
ببخشید کامنت قبلی کپی پیست بود تو وبم هستی یسری دیگه حذف شدن چون حضورندارن شما هم نیستین و تحویل نمیگیری ولی وبت سرجاشه هنوز
پاسخ:سلام مهرزاد عزیز من یه مدتی کلا نیسم


مهرزاد
ساعت22:25---28 تير 1394
هر روز صبح... یک تاب خالی را هل می دهم! .
تا به یاد داشته باشم... آدم ها به اوج که می رسند
.
.
.
دست ها را فراموش می کنند...!!!

====================
با عرض پوزش حذف شدی چون ظاهرا نیستی اگه فعال شدی خبرم کن دوباره لینکت کنم.


مهرزاد
ساعت20:23---15 خرداد 1394
گاهی تنهایی

آواز غمگین پرنده ای است

که هر روز جفتش را می خواند

و نمی داند

که آخرین بازمانده از نسل خویش است


مهرزاد
ساعت18:21---1 خرداد 1394
خودت می دانی

من اهل پارک و کافه و سینما نیستم

قرارمان همان کوچه قدیمی

تو نذری بیاور

من در را باز می کنم

تو لبخند بزن

من

م م ن

م م …

بشقاب شکست[گل][گل][گل]
================
سلام و عرض ادب [گل]
پاسخ:سلام متن قشنگ بود خخخخخخ


مهرزاد
ساعت17:05---26 ارديبهشت 1394
آتش کشیدم زیر تمام خاطرات

نه کسی مثل او میشود ، نه خودش مثل قبل

او بیخیال من شده است ، من هم دیگر بیقرارش نمیشوم[گل]


یه آدم معمولی
ساعت13:47---21 ارديبهشت 1394
سلام منو ببخشید از اینکه جسارت میکنم اما...
عجیبه اونا به فکر چی هستن و ما به فکر چی!!!
دغدغه ی دنیا شده آخرالزمان و امام مهدی ولی ما هنوز به فکر بیهودگی و روزمرگی های زندگی خودمون هستیم

از 22 فیلم پرفروش جهان 19 فیلم در مورد آخرالزمان و بر علیه امام زمانه چرا؟
فقط هزینه ساخت 40 فیلم هالیوودی که برعلیه امام زمان ساخته شده ؛ حدود 9000000000000 تومان .... چرا؟
در شبکه فاکس نیوز که 100 میلیون بیننده داره برنامه زنده پخش می کنن به نام امام دوازدهم........ چرا؟
4000 سایت بر علیه امام زمان دارن فعالیت میکنن ...چرا؟
پشت سر هم دارن توی آمریکا کتاب منتشر می کنن بر علیه امام زمان......چرا؟
(( برای سند حرفام یه سرچی توی اینترنت بکن ))

اینقدر دارن آدم می کشن تا امام زمان ظهور نکنه
کشتار و حمله به یمن عراق سوریه فلسطین می دونی برای چیه؟ معلومه که نمیدونیم بخاطر اینکه نمیخوایم بدونیم
شاید با خودت بگی به ما چه ما خودمون هزارتا مشکلات داریم
افسوس که گوش کسی بدهکار این حرفها نیست غرق شدیم توی فوتبال ؛ عشق و عاشقی های بیهوده ی زودگذر وگرنه درد دلها زیاده
امام زمان رو دریاب که وقت زیاد نداریم شاید امروز آخرین روز زندگی ما باشه


saeedsingle
ساعت0:04---10 ارديبهشت 1394
چه سربه راه است …
یادت را می گویم !
ازگوشه ی دلم جُم نمیخورد …
...
آپم


مهرزاد
ساعت22:05---6 ارديبهشت 1394
با خيال ديگري ميرفت

و

من ساده چه عاشقانه

كاسه اي آب

پشت سرش

خالي مي كردم...


مهرزاد
ساعت22:33---1 ارديبهشت 1394
گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر

نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند
==========================
سلام
پاسخ:سلااام


مهرزاد
ساعت23:24---17 فروردين 1394
مثل رود
یک عمر
هرکه را دوست داشتم،
بدرقه کردم...
============
سلام خوبی؟یه سربزن منتظرتم.
پاسخ:سلام چشم


saeedsingle
ساعت17:39---8 فروردين 1394
سلام سحر خانوم.ممنون از همدردیت.عیدوهم بهت تبریک میگم..
شهامت هم نیس احمقیه محضه ابجی...

پاسخ:سلام ممنون عید شمام مبارک


مهرزاد
ساعت22:54---25 اسفند 1393
دوری آزمون دلهاست

یا دلتنگ می شوی یا فراموش


مهرزاد
ساعت22:53---18 اسفند 1393
آدمها مثل پاييزند

به سادگي يك سلام تا سلامي ديگر

رنگ عوض مي كنند....!

اما من زمستان مي مانم...!

شايد كسي دوستم نداشته باشد...

اما يك رنگم و بي ريا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 17 اسفند 1393برچسب:, ساعت 17:46 توسط سروش،سحر